יום ראשון, 22 במאי 2011

אהבותיה של הקדרית הגר הירש

כלים בלבן לקראת חג השבועות הקרב ובא

אצלי הכל קשור לאהבה..מספרת לנו הקדרית הגר הירש
אוהבת להגיע בבוקר לסטודיו,לשים מוסיקה,ולהתחיל ללוש.
גושים גושים  של חימר אני מסדרת לי את יום העבודה.
כעת אני מוזגת כוס קפה ומתיישבת מול האבניים..
מעגלים מעגלים מתרככת נפשי ומתוך השקט נערמים לצידי כלים שונים:
קערות,קדרות,כדים,ועוד ועוד.
אני אוהבת את ימי המדע,בהם אני רוקחת גלזורות חדשות,
מתאימה צבעים לצורות,לשריפות.
אני אוהבת את ההפתעות היומיומיות שמזמן לי המקצוע הזה.
אני אוהבת לגלות,לחקור להתפתח.
אוהבת את מגע האדמה
את ריחה.
ולבסוף...
אוהבת לבשל, להגיש בכלים יפים.


אגרטל שרוף בשיטת ראקו העתיקה


מסננת לבנה המשמשת כקערת הגשה מדהימה
סירי בישול מדהימים לאפייה בתנות ולהגשה הישר לשולחן

2 תגובות:

  1. אני מקווה שאתם תאהבו את זה כמוני!

    השבמחק
  2. זה לא רק נראה יפה זה באמת יפה...ואם זה נראה יפה, וזה באמת יפה, אז זה פשוט סוף הדרך בנקודת השיא של רחוב הבילויים בגדרה...מי שלא בא מפסיד

    השבמחק